Всі представлені товари оригінальні, та запаковані. З гарантією від продавця!
Гарантія передбачає безкоштовне усунення дефекту, який виник з вини виробника протягом гарантійного терміну або заміну товару.
Гарантійний термін від 1 - 24 місяців, залежно від категорії товарів. Гарантійний термін вказаний на кожній картці товару, а також в гарантійному талоні.
Якщо ж покупець повертає товар по гарантії, він може розраховувати на безкоштовне усунення несправності в розумні терміни / компенсацію своїх витрат на усунення несправності / зменшення вартості товару.
Проте, якщо виявлено несправність, яка виникла з вини виробника, істотна, тобто не дозволяє використовувати товар за цільовим призначенням, яка після усунення проявляється знову, та має такі властивості:
- не може бути усунена;
- робить товар суттєво іншим, змінює його характеристики;
- на її усунення потрібно тривалий час (більше 60 днів)
в такому випадку клієнт має право розраховувати на розірвання угоди купівлі-продажу та повернення коштів або заміну на аналогічний товар, після відповідного висновку авторизованого сервісу з підтверженням дефекту.
Вам може бути відмовленно у гарантійному обслуговувані у таких випадках:
1. Порушення правил експлуатації, наведених у технічній документації, що супроводжує устаткування;
2. Наявність пошкодженого корпусу, серійного номеру, пломб;
3. Включення в мережу з невідповідною напругою;
4. Було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
5. Заміни частин виробу на інші;
6. У разі неправильно оновлення програмного забезпечення для пристрою;
7. Недбалого поводження, підвищеного зносу в результаті використання в професійних цілях
8. Є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
9. Серійний або IMEI-номер, що зберігається в пам'яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.
Гарантійне обслуговування не надається третім особам, лише прямим клієнтам компанії!
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності та елементи:
-
природне зношення або вичерпання ресурсу;
-
випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
-
пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
-
пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;
-
пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
-
пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
-
несправності комплектних навушників, пультів ДУ, елементів живлення, картриджів, фарбувальних стрічок, інших витратних матеріали та будь-які інші комплектуючі частини, які мають природний обмежений період працездатності;
Умови гарантії не передбачають чистку головок, трекболів, заправку картриджів, установку і супровід програмного забезпечення. Збереження, відновлення та перезапис інформації не виконується. Гарантія не поширюється на кінцеві каскади портів комп’ютера, а також на органи управління при їх неправильному або посиленому використанні
Гарантія не поширюється, якщо продукт(и) використовується в будь-якій мірі, за межами звичайного використання за призначенням, що включає, але не обмежується, «МАЙНІНГ» (наприклад, криптовалюта, інтелектуальний аналіз даних, майнінгові ферми)».
1. Заповніть бланк товару на гарантійний ремонт
- Напишіть нам у Viber за номером +380991484674, вказавши вказавши опис поломки (несправності)
2. Запакуйте товар
- Покладіть товар в оригінальну упаковку з усіма комплектуючими. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект
- Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали
3. Адреса для повернення товару на гарантійне обслуговування.
- Повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта"
- Адреса та контактні дані для відправлення:
+380991484674, м.Київ, 205 відділення нової пошти.
4. Оплата доставки товару на гарантійне обслуговування
- Якщо гарантійний випадок буде здійснюватись по вині покупця, доставку сплачує покупець
- Якщо гарантійне обслуговування виконується через заводський брак товару, логістичні витрати ми беремо на себе.
Термін перевірки, логістики виробу до СЦ до 14 днів. Термін ремонту при наявності запчастин до 45 робочих днів. Термін ремонту при не наявності запчастин до 60 днів.
Гарантійний термін вказаний у карточці товару, вкладка характеристики.
Гарантією не забезпечено претензії щодо технічних параметрів виробів, якщо вони відповідають зазначеним підприємством-виробником. (Наявність на LCD-екрані некерованих пікселів не є дефектом, невідновні блоки на HDD в кількості, зазначеній в ТУ, не є його дефектом.) Рішення гарантійної майстерні відносно обґрунтованості дефектів є остаточним.