Хочете повернути або обміняти товар належної якості? 

Згідно з Законом України «Про захист прав споживача», протягом 14 днів від дня купівлі, у Вас є право повернути товар належної якості.

Варто пам’ятати, щоб повернути або обміняти товар, потрібно зберегти його товарний вигляд та не використовувати. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Тому якщо Ви, придбали товар, користувались ним та використовували його за призначенням. Повернути товар не вийде, оскільки на товарі легко провірити час роботи, сліди вжитку, що автоматично поставить товар у ряд «вживаного». 

Висновок згідно статті 9. Закону України "Про захист прав споживачів"

Опис товару належної якості:

  • товар без механічних ушкоджень
  • збережені всі ярлики, маркування, не було пошкоджено пломби, які встановлюються ззовні упаковки товару та всі захисні плівки
  • не був вживаний і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям
  • якщо товар був запакований у блістерну одноразову упаковку – він приймається, якщо упаковка не розкривалася
  • повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка

Опис товару неналежної якості:

  • Були в використанні
  • Товар з дефектами
  • Товар з неповним комплектом
  • Товар з подряпинами, сколами, плямами, тріщінами
  • Пошкоджені ярлики, пломби цілісність пакування

Товари не належної якості, які не відповідають вказаним вище пунктам, обміну та поверненню не підлягають

Повернення і обмін товару здійснюється за допомогою служби доставки "Нова пошта".

1. Зв'яжіться з нами

Якщо ви бажаете повернути товар, напишіть нам у Viber за номером +380991484674, вказавши причину повернення 

2. Запакуйте товар

  • Перевірте, чи ваш товар належної якості.
  • Покладіть товар в оригінальну упаковку. Якщо товар складається з кількох частин, повернути треба весь комплект.
  • Переконайтеся, що нічого не загубилося і ви повертаєте товар у тій комплектації, у якій його отримали.
  • Якщо ви придбали товар з подарунком при поверненні треба надати весь набір (товар разом з подарунком). Інакше номінальну вартість подарунка буде вирахувано із суми повернення.

3. Адреса для повернення товару

  • Повернення товару здійснюється службою доставки "Нова пошта".
  • Адреса та контактні дані для відправлення товару уточнить менеджера за номером +380991484674 (Viber або Telegram).

4. Оплата доставки повернення або обміну товару:

  • Якщо покупець отримав товар з дефектом, всі витрати на доставку товару до нас, ми сплачуємо самостійно.
  • Якщо покупцеві не сподобався товар або передумав, вартість зворотньої доставки при поверненні не компенсується.

5. Повернення коштів за товар

  • Вході переписки з менеджером сервісного відділу, вкажіть номер карти та ПІБ власника банківської картки Українською мовою.
  • Кошти повертаються на вказану Вами карту в повному обсязі (якщо є комісія за переказ - її сплачуємо ми) протягом 2–3 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення.

6. Обмін товару

  • Товар для обміну по замовленню буде надіслано протягом 2-7 робочих після отримання нами Вашого повернення.
  • Номер експрес-накладної буде надіслано в SMS-повідомленні чи сповіщенні у Viber.